Thursday, January 28, 2010

FUHH....

aku ltk yer nyer title cbb aku terlepas drpd masalah yg dibawak oleh rakanku yg bernama ikhwan....

aku dh ckp lel0k ngan cikgu norhaslinda(cg sains)die ckp x per.......cbb ari nie aku nk buat graph amali pakai kertas graph..........b0leh tahan baeknyer cg 2.......sebelum 2,3 ari yg lepas sklh tlh mengadakan satu gotong royong sukarelawan.......aku n my geng pompuan kene bersih mkmal sains 1 n 2...pas2 kak saratun pecah 2 kump.....aku n my geng at sk kerteh kene bersih makmal sains 2 tpt aku sendiri belajar sains sampai biler2.....huhuhuhuhuhu.......besh sgt cbb kak saratun baek....
p kesian kt tasya kak saratun sll ckp kt die yg die 2 suker ckp byk...hahahahaha...aku turut bersimpati.......budak lelaki lak(kls aku jer 1T1)kene bersih makmal kimia n pd mase i2 laa budak yg bernama ikhwan balek n membawa kertas amali sy...die balek cbb mk die dtg jemput n antar die Kelantan cbb mk die ader kursus.....(nek keter ESTIMA 2)jeles sy...

k laa sy nk out lur...mlm nanti sy wat post lg klu sy rajin...
bye...
salamm....

0 comments: