Wednesday, January 27, 2010

entah kenaper....

entah laa aku p0wn x tau asal kls aku semakin sunyi skang...
aku rindu sgt susaner kls yg dulu....
aku rindu kt semua gelagat budak2 lelaki terutama budak yg bernama amir..
die suker buat lawak...2 bia i'm sori sy amik awak nyer idea ckit2....klu korang nk tau korang bacer blog bia dulu..
aku suker 5 org budak lelaki yg dulu...
mereke semua baek dgn aku...hobi mereke hanyer menyanyi,menyanyi lagu tasya(syiltox)korang bukak lagu ayum,i hamasaki-trauma....saifuddin yg muler2 nyanyi...
i2 laa hobi2 mereka..
hobi mereka byk lg p x tau nk ckp pjg sgt.........

2 rabiatul my best pwenz at SEMEKER i miss u verry much.....i hope u always chat..
n x luper pd kenkwn sy kt cukai.mak lagam n bas...sy arap awak semua chat...
(klu sy nk sebut namer korang semua ramai)so,sy just sebut dr sklh.....termasuklaaa jiran blkg sy yg sllu ejek sy d*****t n z***n ....sy arap awak juger chat....n slimmm....n sy juga berharap awak dh memaafkan tasya cbb die dh maafkan awak,.......

0 comments: